@Ondra Satai Nekola
To je pořád dokola. Lidi se prostě nedívají "co je za tím".
Testy jsou nějak někým napsané a pokud si něčeho nevšiml, nebo neměl zrovna štěstí, tak smůla. I ty automatické testátory budou někým nějak napsané.
Dokonce i dnešní AI funguje na trénovacích sadách a pokud v nich něco není, pokud se to "neukáže samo", ani svatá AI to nezajistí. Časté jsou chyby které vznikají na úrovni spolupráce komponent a takové prostředí je variabilní kompletně - žádná z komponent nemusí být špatná a přesto může výsledek být chyba.
K property-based testovani vrele doporucuji tuhle prednasku od jeho objevitele: https://www.youtube.com/watch?v=NcJOiQlzlXQ&list=PLvL2NEhYV4ZvCRCVlXTfB6-d09K3r0Sxa&index=5
a navazujici https://www.youtube.com/watch?v=G0NUOst-53U
K tomu se hodi tenhle paper:
https://www.tfp2019.org/resources/tfp2019-how-to-specify-it.pdf
A pro mene jazykove vybavene existuje i jeho preklad do Javy: https://johanneslink.net/how-to-specify-it/
Prijde mi to tento rok trocha slaby... pan co pise kernel ale netusi jak na to - nuz zrejme ho k tomu donutili v praci, protoze sam bych po vsech studiich historickych knizek ten kernel uz napsal bez stezovani si..., ale ano.. neni to javascript kde vam internet pomuze, a vyzaduje to znalost architektury a hlavne MMU, coz bezny lidi neresej.
U druheho prispevku - ohledne TPU - opravdu jde o vyrobek Intel-u, nebo si autor plete Intel Movidius s Google Coral Edge? A nechali si udelelat desku = koupili jsme demo board na eshopu (doufam ze video z archivu objasni tyhle nejasnosti). Jako v dnesni dobe je AI takovy hype, ze ani uzivatele nevi ktera bije... a srovnavat 4T operaci v 8-bit a strikne velikych maticich (8x8+), s volne programovatelnou 10T op GPU (kde argument je 32bit float, a matice jen 4x4, s volnym pristupem ke kazdemu elementu) je dosti nefer.
To jsou opravdu muka se dodivat na to TPU video..
Device Tree *LIST* ... jakej list? je to strom boha jeho :) Jasne ze strom ma listy, ale to se DT netyka. To zas delal nekdo kdo do embedded nedela.. kdyz se podivuje nad tim, ze to ma syntaxi podobnou C a lze tam neco includovat.. jeste ze se nedival do NVidia kodu.. to by z nekonecne vnoreneho includovani mel i Dicaprio hodne spatnej sen :-)
Cekal jsem ze rekne kde tedy byl problem, krome obligatniho - pouzili jsme DT blob, ktery nepatri na nas HW a fakt se divili ze to nejede, tak jsme zacali od minimalniho a pridali jen to co potrebujem... tohle melo nastat davno pred pokusem pustit nejaky neznamy blob.
A pry je tam stare 4.x jadro... ehm... welcome to embedded!