Pokud se ale jeden z obrázků nabízených produktů nebo nějaký banner nebude zobrazovat správně, pak se bude pravděpodobně jednat pouze o nepodstatné porušení smlouvy.
To je ale v případě webu docela ošemetná věc. Není nic neobvyklého, že stránky které před dvěma lety fungovaly na 100%, se někomu rozhodí po upgradu prohlížeče. Dá se to nějak ošetřit? Další věc je, že když někdo bude za každou cenu chtít najít chyby, tak otevře nějaký shit prohlížeč a chyba nebo komplet nefunkční stránky jsou na světě. A nakonec jak je to v případě, že žádná smlouva není?
da sa to osetrit velmi jednoducho
- do zmluvy sa uvedie ze stranka bude splnat RFC.... , html, css, xml bude validne
- pri zadavani projektu sa zadefinuju acceptance tests - tj. pojde to na IE 7,8,9 , FF 3.6+, Chrome xx.xx
a ked o 2 roky niekto vyda nejaky divny prehliadac ktory to bude zobrazovat blbo, tak si jednoducho zaplatite za update stranky