Tak po stovkách hodin je hra přehledná i kdyby si hráč četl jenom její zdrojový kód jako Neo v Mattrixu :-D.
Ovšem hra by měla být INTUITIVNÍ. Já osobně mám spoustu věcí na práci, mám firmu a když mám chvíli času, tak si chci třeba jen půlhodinky dobře zapařit nějakou FPS, sundat pár zombíků a jít zase něco dělat...
Kdybych se měl hru učit STOVKY HODIN ovládat, tak to na to kašlu, rozhodně si ji nepořídím a raději dám přednost jiné... Za stovky hodin se dá naučit lítat s jednoduším vrtulníkem včetně komunikace a navigace :-D. Pokud to samé vyžaduje pitomá FPS střílečka, pak je něco velice špatně :-)
Tak nevím, ale pokud přijde někomu Killing Floor nejasnej nebo nepřehlednej, tak asi není v pořádku. Rozeznat nepřátele od sebe je pohoda, střílení ze zbraní je stejný jako v jakýkoliv jiný FPS, zavařování dveří a léčení je to samý jako střílení. Nákup zbraní je zmáčknutí E (Use) v obchodě a kliknutí na zbraň v menu. Na tom fakt nevidím nic složitýho. Kdokoliv kdo někdy hrál nějakou FPS bude v KF jako doma po pár minutách.
Tak jde o to, že jediná nevýhoda je podobně jako ve většine MMO musíte nabušit perky na co možná nejvyšší uroveň a pak na nejvyšší obtížnost (HOE) s vašim týmem začíná ta pravá zábava.
Nesouhlasil bych s tím, že neexistuje univerzální perk... se zerkem (berseker, specialista zbraní na blizko) se dá sólovat uroveň HOE i s 6ti hráči v teamu (mrtvými, jde jen o to že čim více hráčů v temu tím více zombie se do hry respne) zbytek věcí je pouze názor autora článku.
Jinak děkuji za recenzi a doporučuji všem vyzkoušet... jsem rád že tvurci hry neusinají na vavřínech portovali na Linux, vymýšlejí eventy a nové Achievmenty...