Hlavní navigace

Komiks: naše značka, vaše značka

Petr Šimčík

Vymyslet pro svůj projekt dobrou značku, bývá z marketingového hlediska naprosto zásadní. Může to rozhodnout o tom, zda bude váš produkt úspěšný či nikoliv. Nakonec to může být i důležitější než investiční plán, výrobní strategie, personální zajištění či tržní průzkumy. Hlavně že se to blbě nejmenuje.

Komiks


Říkáme tomu „spoďáry“. Původní název připomínal jeden argentinský tanec

Objednejte své dámě tato krásná dámská tanga. Přitažlivé černé spodní prádlo pro dámy, na kterém tučňák Tux zanechal své stopy. Hodí se nejen v létě, ale právě o dovolené umožňují efektivnější opálení až o 63 % (ověřeno Ústavem pro rovnoměrné opálení).

Koupit v butiku Root.cz

Našli jste v článku chybu?