Sdílení dokumentů (MS-Word a Excel), tedy spíše velmi optimistických startů, jsem zažil ve dvou malých firmách a jedné velké-celorepublikové ... a do jednoho roku to vyhnilo, optimismus přešel v nicotu. Maximálně to přežila jedna Excel-tabulka s docházkou. No ubohost.
A jaké máte se sdílením dokumentů zkušenosti VY?
Stejne.
Bohuzel stejne.
Velka firma s asi 1000 zamestnancu.
Mame sice nasazen MS Project Portal,
ale zazrak to neni a co je hlavni na podpisy se to nepouziva.
Vubec tomu nerozumim, jak se muze sdileny dokument validovat,
bez toho, aniz by jednotlivi akteri podepsali(vcetne datumu),
kdy to cetli + pridali pripadnou poznamku.
Ne, to se radeji svola "1.500 meetingu"
na kterych se to stejne poradne nevyresi.
Cim vetsi firma, tim vetsi bordel a tim vice smejdu se v ni ukryje.
Cim mensi firma, tim vice potreba univerzalnich lidi.
Idealni je stredni az velka firma s lidma co maji v hlave mozek.
Kupodivu napriklad O2 - testovani SW mobilni casti je v tomhle vyborne.