Ještě by to chtělo přidat deformace a je to dokonalé. Vypadá to hloupě, když vyjedete s formulí do pole a nic se nestane (krom zpomalení). Pokud si pamatuju v Grand Prix 2 se daly utrhnout spojlery a kola (příp. zničit převoduvku a motor) - při "neopatrné" jízdě samozřejmě. V zásadě se nejednalo o skutečnou simulaci mechaniky, ale dodávalo to hře zajímavý prvek, kdy hráč musel s poškozenou formulí dojet do boxu a nechat ji opravit a pod... O něco jinak to bylo řešeno v Carmageddonu, tam šlo auto deformovat a pak se i jinak chovalo při jízdě (zase nejspíš nepříliš realisticky, ale dojem byl).
Rozhodně by to mohlo být zajímavé v multiplayeru. Drcnu do kamaráda, ten skončí v poli a utrhne blatník, drcne do mne ... a nakonec do cíle dojede (možná) šrot. Získalo by to nádech deathmatche, ale asi by to chtělo mnohem složitější modely, protože by bylo nutno definovat alespoň základní mechaniku kostry vozu ( ... Construo ?).
Co se tyce GPx (hral jsem vsechny serie, aktualne GP4 - season 2003), tak utrzene spoilery maji vliv na jizdni vlastnosti (pretacivost, nedotacivost, brzdna draha, ...). Utrzena kola samozrejme taky, stejne tak porucha prevodovky, elektroniky, atd. Kdyby mel nekdo z okoli chut zakusit prohru pri hot-seat nebo po siti, nebranim se jakemukoli vitezstvi. :-))))
Btw. deathmatch s formuli je pomerne nudna zalezitost.
Trosku se spozdenim, ale prece odpoved, i kdyz neuspokojiva... ten config uz nemam a gp2 abych to vyzkousel tu po ruce taky nemam. Ale je potreba tam povolit dost veci kolem grafiky a pristupu do pameti apod. uz si to vsechno nepamatuju, v kazdym pripade to potom slape bez problemu.