pokud to beres takhle, tak si pust xbox, na nem crysis a vlhni pri pohledu na next gen grafiku. u techto her je dulezita hratelnost a tu autor zduraznil. nicmene diky uvazovani lidi jako ty, klesaji ceny her na prijatelnou uroven a z toho mam zase ja (a urcite nejsem sam) radost. takovy heroes 3 v levnejsi edici je lahudka a vyber je cim dal vetsi... :-)
Jo, být ta hra za odpovídající cenu, tak s tím asi nikdo nemá problém.
Ale odpovídající cena jsou tak 2-3 stovky, ne 850.
O xboxu tu nikdo nic neříkal.
PS: zkus hratelnost prvních NFS a posledních na xboxu. Ono ty nové hry mají kolikrát hratelnost i lepší a je trošku laciné říkat, že hezká grafika = špatná hra.
kvalita(cas) = klon stare hry + soucet neotupelosti testeru + log(pruzkum trhu)*naroubovani na strilecku + zvuk^(hype) + (grafika)^(pokryti schopnosti stredne vykone geforce) + reklama
dosazeni kvalita(vznik(stara)-vznik(nova))
nebo tak nejak
Presne tak, akorat jsem to chtel napsat. Hra muze byt pekna - to nepopiram. Ale ceny takhle starych her jsou spise "vyprodejove", tzn nejakych 150,-, nebo jako freeware (treba fish fillets tusim - ale ta je mozna pod GPL) a ne 800,-. Povazuju to za vysmech (ne hru, ale tu cenu) a i kdyby byla hra sebe lepsi, radsi bych koupil srovnatelnou ale s nizsi cenou a nebo ji nehral vubec. Jinak jsem rad, za podobne recenze her zde. Herni zcena je pod linuxem velmi slaba - v porovnani s konkurenci teda a tak je dobry vedet, ze se alespon neco deje.
Fish Fillets je GPL, ale mozna je to spis proto, ze puvodne byla delana pro Windows - tam uz si takhle vypadajici hru nikdo nezahraje, i kdyby byla sebelepsi. Pod Linuxem musime vzit zavdek tim, co je.
To je zajimave. Znam lidi, jejichz deti hraji Fish Fillets - a to i pod Windows.
A vite proc ji hraji ? Protoze ta hra celkem dobre povzbuzuje logicke mysleni a premysleni dopredu, pricemz tak cini velmi hravou formou. Proto ji tem detem dali. Neni jediny duvod, proc by takovou hru nekdo nemohl dnes hrat. Deti daleko vice oceni grafiku Fish Fillets nez super hyper 3D lesknouci se objekty a zvuky vybuchu a je nevim ceho dalsiho. Mluvim o detech, ne o malformovanych pubertacich, kterych je dnes vsude spousta.
Souhlasím, konečně trochu posun k hrám, které se opravdu dají nazývat hrami. Ale taktéž musím souhlasit s názorem, že za takovouhle vykopávku chtít 800Kč, to je docela síla. Když si vzpomenu, jaké rozsáhlé a propracované hry se daly koupit za 100-200Kč ve výprodeji nebo v ceně časopisu, tomuhle opravdu nerozumím. Nebo to opravdu je potvrzení toho, že herní trh na Linuxu je tak mizerný, že i za osm let staré vykopávky je možno chtít nepřiměřené ceny, protože konkurence prostě není? Držím nám palce, abychom se i pro Linux dočkali kvalitních her za rozumné ceny.
Podle mě je spíš problém v tom, že je po linuxových hrách obecně malá poptávka. Loki games měli spoustu nových a zajímavých her, ale zkrachovali, protože to od nich nikdo nekupoval. Zřejmě jediná cesta tedy vede přes multiplatformní hry. Jako například v případě Doom 3 nebo Enemy Terrirory: Kup si krabici pro Windows a my Ti tady nabídneme ke stažení instalátor pro Linux. Bohužel do toho investuje málo firem.
To si Petře nemyslím, pokud vím, odbyt měli Loki dobrý, ale vaz jim zlomili nehorázné licenční poplatky, protože nabízeli novinky. Jiné společnosti které portují hry se z toho (bohužel) poučili a snaží se novinkám spíš vyhýbat.
Petre, ne ze bych se chtel hadat, ale jestli si dobre pamatuji. Tak Loki melo dost zakazek a docela slusny obrat. Co jim zlomilo vaz bylo, ze majitel neplatil dane, ruzne poplatky a firemni penize pouzival pro osobni potrebu (tedy cesky - vytuneloval firmu) a pak byl nucen vyhlasit bankrot.
Dejove zavislosti jsem si tedy nevsiml, ale to muze byt tim ze jsem nevenoval tolik casu cteni tech intro ...
Co je dulezitejsi, mise preskakovat jde. Tedy, ne libovolne, ale vetsinou si muzete vybrat z nekolika misi ktere zrovna muzete delat. Implementovano je to tak, ze kazda mise ma predpoklady, tedy seznam misi ktere musite splnit pred ni.
Mimochodem, napad s nezavislymi hrdiny je sice zajimavy a neotrely, ale nejde rict ze by to byla jedina hra kterou to napadlo. V Dungen Master maji nestvury taky dost svobody (i kdyz hazeni nestvur na konkretni misto je silny nastroj, ktery v Majesty nemate a nastesti neni tolik zapotrebi).