To je taky pravda. Ale hlavně je tu skutečnost, že každé iracionální číslo obsahuje libovolnou sekvenci, a tedy jakékoli dílo podléhající autorským právům. OSA má logicky nárok na tučné poplatky za každý kruh (operovat s číslem pi znamená nepovoleně kopírovat všechno, co kdy bylo a bude vytvořeno), za každý čtverec (odmocnina z 2!) a za každý výpočet mocniny - z nich se odvozují logaritmy a tudíž i ilegální konstanta e, která ničí hudební průmysl a kvůli které ubozí tzv. "umělci" hladoví stejně jako kvůli pi a sqrt(2).
Matematikum, ekonomum a inzenyrum budiz omluvou, ze zadna kalkulacka nepocita s neomezeou presnosti a utrpeni umelcu tak je omezeno typicky na nejakych 8 az 11 desetinych mist.
Nebyt tomu tak, bylo by nutne kazdy projekt studovat i z hlediska numerologie, aby se nahodou nestalo, ze napriklad ve vypoctech ekologicke stavby v blizkosti prirodni rezervace by se vyskytla budovatelska pisen "Traktory vyjely do poli" a podobne ulety. A k tomu by mohlo snadno dojit jiz pri vypoctech s presnosti na nekolik milionu desetinnych mist.
Tady uz hodne zalezi na definicich! Pokud to zuzime napriklad tak, ze neexistuje sekvence se zacatkem a koncem na _konecne_ pozici, tak mate pravdu. Jinak tezko rict, protoze ani neni zrejme kolik ruznych binarnich rozvoju odpovida jednomu iracionalnimu cislu (i presto, ze libovolne dlouhy konecny prefix maji tyto binarni rozvoje spolecny.)
Muzika se sice (někdy někdo možná ještě) píše na papír, ale OSA se stará o poplatky za hudební produkci, nikoliv za rozmnoženiny notových záznamů...
Jen aby nedošlo k nedorozumění, s prací OSA výrazně nesouhlasím. Stejně tak s Dilia a Integram.
Narážím na to, že i ajtak by měl mít všeobecný přehled a nekomentoval to v čem si není jistý...
Mozna, ze OSA jde u HD o tohle: https://www.youtube.com/watch?v=G081hD0nwWE