Za prve, psat minecraftu to uz snad ani nikdo necte.
Za druhe
"Výhoda obou těchto her je, že se neustále vyvíjejí a autoři velmi aktivně komunikují s komunitou"
Lez.
Na terarii delali 2 developeri. Grafik a programator. Po mega uspechu, mrte-penez, obrovska komunita atd. a vseco co indie dveloper muze chtit se programtor rozhodne ze se na hru zvysoka vysere. Proste ukonci vyvoj. Nejvetsi odrb jaky sem zazil. Hru sem koupil pac byla hodne dobra, hrali sme s kamaradama, super, ale obsah mel limit, pro ne-causal hrace ho projde hone rychle. Ale vzdy tu byl na obzoru novy patch kterej tam toho pridal zase hodne. (novej hard-mode po zabiti wall of flesh byl upne mega dobrej) Bohuzel, kreten dev hru zabil.
Nastesti grafik neni takovej blbec a zalozil StarBound, kterj bude jeste lepsi jak terraria a snad ta hra nezhebne ale bude aktivne doplnovana, klidne i za rozumne placeny obsah.
Hoši, asi byste si měli vyzkoušet někdy takovou hru taky vytvořit, abyste viděli, co tady kecáte za kraviny. Autoři se tomu věnovali hodně dlouho, do hry dali skutečně hodně obsahu. Pochopitelně to ale autory nebaví pořád dokola a chtěj dělat i na novejch hrách. Za $15 to je úplně božská hra, zvlášť když to porovnáte s něčím typu COD, BF3 apod. kde za pár hodin zábavy zaplatíte $60. Ta hra je v klidu hratelná i bez dalšího vývoje.