Už léta jsem dlouho žádnou flashovou hru nehrál, ale pamatuji si dvě - jedna měla geniální nápad, že se postavička přesunovala mezi prázdným prostorem a zdí (puzzle) a druhá byla o papírovém letadlu. Úplně by stačilo, aby to šlo stáhnout a hrát lokálně. Třeba Amanita Design psali hry ve Flashi.
Za hry nemám problém platit, spíš už mám pocit, že se příliš dává důraz na grafiku než na hratelnost.
Před 3 dny jsem si koupil posledního Dooma (z 2016), a déle mi to trvalo instalovat než hrát. Ze začátku to bylo skvělý, jak to byl reboot původního Dooma, ale pak jsem zjistil, že nelze udělat quick save a mapy jsou tam špatně udělaný (často neukazuje cestu nebo jsem byl ve vzduchu). Tím pádem jsem víc času strávil hledáním cesty než masakrováním impů a jiných potvor.
Bohužel tuto zkušenost mám s téměř všemi hrami, které jsem koupil. Nejvíce jsem se těšil na Torment: Tides of Numenera, ale proti původní verzi tak pokazili ten systém bojů, že mě to přestalo velmi rychle bavit, i když vypadá, že ten příběh je zajímavý.
Z posledního Falloutu udělali multiplayer simulátor vaření. Když už ve Fallout 4 zrušili ten VAT systém soubojů, šlo mi to dost na nervy, a ten poslední Fallout je nehratelný. Já nechci multipayer, chci singleplayer s trocha rozumním příběhem a questy.
V F4 nebyl VATs zcela zrušen. Při aktivaci VAT souboj nebyl zcela zastaven, ale probíhal ve spomaleném čase. (Fakticky ale byla téměř zrušena možnost tahového boje v obvyklém smyslu slova.) F76 je multiplayer, a opravdu si nedokáži představit funkční model online tahového boje u 3D FPS akce. Doufám, že F5 se přikloní spíše ke starým herním vzorům. Jenom upřesňuji, také doufám v single player s alespoň nějakým příběhem a questy.