Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Mraky softwaru za pusu od Miloš - Nevím, proč tolik emocí, mě ten článek docela...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2004 10:53

    Miloš (neregistrovaný)

    Nevím, proč tolik emocí, mě ten článek docela potěšil. Už vícekrát jsem četl, že Microsoft prohrává boj o vývojáře, kteří houfně prchají pod Linux ale žádný důkaz jsem ještě neviděl. A ejhle - důkaz jako hrom - a přímo z jámy lvové. To potěší. Stejně si myslím, že ten, kdo vytváří přenositelné aplikace se jen usměje a ten, kdo se chce vázat na jedinou platformu je hlupák a patří mu to (až na výjimky - pochopitelně).
    Jinak mi reklamy jako takové nevadí. Jen si myslím, že mají být mnohem výrazněji odlišeny a neplést se do příspěvků (i když s poznámkou PR) a navíc bych raději viděl reklamy na zahradní sekačky než dezinformace Microsoftu. Nebo opravdu hodláte zveřejňovat informace zdarma a lži za peníze? Reklamy dnes zveřejňují i uznávané odborné časopisy. Ale takové, které překrucují jejich informace - nikdy! Neříkám, že tu žádná reklama Microsoftu být nemůže - ale výsledky podvodných testů rozhodně ne! Nedivte se tedy rozhořčení čtenářů a vybírejte pečlivěji.

  • 6. 12. 2004 11:52

    lojza (neregistrovaný)

    Přesně tak. Je to dobrý signál.

    Vývojové prostředí umožňující napsat aplikace napsana tak, aby nebyla závislá na platformě mají své kouzlo. Obecně napsaná věc jde v případě potřeby na Windows nějak zkompilovat. Kdežto když máte v hlavičce "windows.h", tak veškerá Vaše práce přináší zisk Billovy (zákazníci si musejí koupit Windows).

    MSD a příslušné terabajty na DVD nejsou přenositelné, lidi to přestávají chtít a Microsoft zkouší, zda by to náhodou nechtěl někdo zadarmo.

    Osobně jsem zaregistroval několik malých firem, co přešli od Windows k něčemu jinému. Pokud se začne tento trh zvětšovat, bude "opruz" s psaním přenositelných aplikací ospravedlnitelný.

    Děkuji redakci, že to zveřejnila, jinak bych se k této zprávě možná nedostal.

    Některé reakce čtenářů mi přijsou dost ujeté. Až si říkám, zda to nejsou FUDy nějakého marketnigového "Horsta Fuchse". Možná taky hraje roli, že od převratu uplynulo už 15 let a někteří lidé již mají oslabenou schopnost číst mezi řádky.

  • 7. 12. 2004 11:40

    Milan Zamazal (neregistrovaný)

    Mě článek taky potěšil. Dobře jsem se při jeho četbě po ránu pobavil. Horší je, že tu tolika lidem chybí smysl pro humor a nedovedou brát věci s rozumným nadhledem. Tož to se pak nedivte, jak to v IT vypadá.

    Co se týká rozdílu mezi PR články a reklamními bannery na nesmysly, je tu jeden zásadní rozdíl. Zatímco reklamní bannery na nesmysly jsou obyčejný vopruz, tak občasný PR článek není nic víc, než jeden z mnoha článků, které v RSS přehledu přeskakuji, takže mi zdaleka tolik nevadí. I když pravda, onehdá jsem naletěl, přečetl jsem si ten neskonalý blábol o Firefoxu a pak jsem se z něho pozvracel.