Přesně tak... ten screenshot je ze stránek projektu. A pokud byste chtěli být opravdu hnidopiši, tak vám prozdradím, že ten screenshot je upravenej, protože originál byl hodně širokej, a prostá změna velikosti by ho učinila nečitelnej, takže jsem zpostdřed odebral kus šedé plochy. Tak a je to venku. :)
No pri hledani pravdy je potreba zvazit vsechny moznosti, kolikamistnou sumu by stalo nedelat nic, kolikamistnou by stalo prejit na Windows terminal server, kolikamistnou by stalo nasadit SunRaye....
Na konci vypadne nejaka suma. Klidne se muze stat, ze windows vyjdou levneji. Ale zrovna ve vasem pripade tomu neverim.
IMHO je to hlavne jedno kde to provozuje autor - to je doufam kazdeho vec, ne?!
dulezite je, jestli to je provozovatelne hl. na linuxu a klonech, ne?
zakladni pravidlo je preci - na kolika "platformach" bezet umis, tolikrat si dobra aplikace..., ne?
Vycitat aplikaci multiplatformnost je fakt uchylarna...
Ps: mozna je reklama na MS, ci pokladani pasti na vyvojare (taktez MS :) opravdu neco jineho, co?
sorry za OT a dekuji za sklizne, spolu s clanky o gameskach je to uz to jedine (IMHO!) co se zde da cist.
PJ
Vůbec není jedno, kde program provozuje autor/většina vývojářů/... Ovlivňuje to totiž styl -- jako odstrašující příklad viz směr, kterým se ubírá Mozilla. Stejně tak v programu, který píšu z 99,5 % na Linuxu, ale multiplatformní, a tak jede i na MS Windows, fungují věci mnohem unixověji, než kdyby ho někdo psal na MS Windows a na Linux portoval.