barevné obrázky dostávám jen v papírové podobě. reklama co mě prudí v mailu skončí ve filtru, udělá to kdokoliv jednou a je tam. Filtr sem tam něco nechytí, to skousnu, ale víte co mě přijde úsměvné? představa jak by se tvářili, kdyby si, konečně, tihle hoši uvědomili, že tím papírem topím a většina lidí nekupuje podle reklamy jak si ti vylízanci myslí, ale podle peněženky. kdo pracuje v reklamě, pouze zvyšuje cenu zboží ostatním. nestěžuju si, jednám. za ten papír se dá za měsíc shrábnout docela slušná sumička.
Zkuste někdy navštívit někoho, kdo má IQ < 100, možná i pod 120 by stačilo. Zjistíte, že mnoho z nich nakupuje hlavně podle těch reklamních letáků, a to často i věci, které vůbec nepotřebují nebo které jsou ve skutečnosti předražené (nejčastěji obojí), ale v letáku je napsáno, že je na ně velká sleva (typický příklad: vysavače, hrnce, umělé stromky, koberce, počítače). Bohužel.