Za tu chybu se omlouvám, vycházel jsem ze svých starších zdrojáků, kde používám celý font (všech 256 znaků), ale jako příklad se mi tam nechtělo kopírovat zbytečnosti (ksichtíky, řecká písmena, rámečky a rozsypaný čaj), který v BIOSovém fontu na pozicích 0-31 a 128-255 je.
Display listy opravdu _mohou_ přinášet jisté zdržení při vykreslování, ale tady velmi záleží na použitém grafickém subsystému. Pokud je display list (resp. příkazy v něm) zkompilován a uložen v paměti gfx. subsystému, nemůžete dosáhnout stejné rychlosti pouze voláním příkazů OpenGL.
V našem případě (pokud tedy bude vše uloženo v gfx. subsystému) jsme pro každý znak ušetřili přenesení pidibitmapy (pěkné slovo) a několika parametrů, protože pro "spuštění" display listu stačí přenést pouze jeden parametr typu int.
Trošku kuriózní je, že na dnešních kartách je mnohdy výhodnější text vykreslovat pomocí otexturovaných polygonů - což je z hlediska potřebného výkonu opravdu overkill, protože se textury mnohdy rozbalí do interního formátu, takže na jedno písmenko je například potřeba 8x16x32 bitů.
btw: je to jen shoda jmen, nebo se známe ze FEI?