Veškerá snaha v párování zboží je úplně k ničemu, když pak uživatel na jeho vyhledávací dotaz dostane úplné blbosti. Zkuste si vyhledat "Samsung galaxy S9". Dostanete všechno možné jen ne výsledky s S9.
ukazuje to stejné nesmysly jako heureka, jestli ono to nebude tím, že hledáš něco, co se už neprodává
Nepřijde mi to zas tak špatný... Na dotaz "Samsung galaxy S9" mi to doporučuje S10e, tedy přímého nástupce, protože i podle Heureky prodává S9 v českém internetu krom bazaru už jen nějaký noname shop "Digifit".
A když mi jde opravdu o produkt, který už skoro nikdo neprodává, tak stačí místo názvu pro slepé davy napsat modelové číslo... Stačí napsat jen "g960f" a už to ten mobil nabízí, překvapivě i na nějakém e-shopu...
Nulová informační hodnota - celý obsah se dá shrnout do jednoho souvětí: "Přešli jsme z produktu A na produkt B a (dle očekávání) máme lepší čísla, takže se můžeme pochlubit barevnými grafy".
Ačkoliv jsem spíše přesvědčen, že patří spíš do koše (nebo snad na osobní blogísek), nemůžete takovéhle "perly" dávat aspoň na Lupu?
Je to jen reklama zabalená do podoby článku.
Znalým nic nového neřekne a neznalým také ne, protože nejsou pojmy dostatečně vysvětleny.
Nechť to má nálepku PR a nemám s tím problém.
Já bych uvítal detaily... Označení nálepkou mě nic nenaučí (teda krom hledání informací jinde). Ale kdyby tu byly rozebrány detaily nasazení nové knihovny, vysvětlení špatných výsledků a použité metody RCRanku, tak by to bylo přínosné. Ale je pravda, že tenhle článek nepsal programátor, ale "PR specialista".
Na druhou stranu to ma na uvodni strance nalepku "Martin Bumba" ted si pamatovat ze dela pro Seznam, a rozhodnout se;-)
Na článku jsem se podílel, snažili jsme se ho koncipovat tak aby dal vhled do fungování i neznalým. Nakonec bylo nutné rozsah trochu osekat aby se vešel do formátu, ale pokud by pomohlo nějaký pojem více vysvětlit napište sem a rádi pomůžeme alespoň v komentáři.
...trochu osekat, aby se vešel do formátu.
WTF? Můžete mi to vysvětlit? Tyhle zajímavé informace musíme smazat, protože už máme vyčerpaný příděl papíru?Nebo by to bylo už moc slov a autor by dostal příliš velký honorář?...
Působí to na mě dojmem předělaný nějaký interní prezentace do podoby článku. Myslím si že 99.99999% nás tady asi jako moc nezajímá že když seznam.cz přejde z frameworku/knihovny A na nějakej jinej framework B tak se nějaký číslo X zlepší o nějaký procenta a už vubec ne jestli to osloví nějaký další případný zákazníky z řad prodejců mobílků a navigací ;D
Nás tady spíš zajímá jak jako tamten framework B funguje , včem se jeho princip liší/je víc lepší než princip toho druhýho frameworku a možná pak jak bysme ho sami mohli na něco svýho použít. Hezký by taky bylo nějak lehce popsat samotný ty věci z těch linků na konci článečku (tady jakoby nevoslovuješ jenom ai lidi) a nevdobejt to jenom odkazama + nějakej tutoriálek jednoduchej přidat a byl by to jako uplně supr článek, třeba i celej seriál a ráda bych si nějakej takovej třeba příště přečetla :D ;D
13. 1. 2021, 21:22 editováno autorem komentáře
Ono neni jednoduchy udelat clanek o technologii co se ve firme pouziva kdyz jeden pise, dva mu do toho krcaj, pak prijde technologicka cenzura, obsahova cenzura, pak to jde na pr oddeleni ke korekturam a editaci a nakonec redakcni upravy. Nakonec to co vyjde nema s puvodnim clankem nic moc spolecneho
Internet Info Root.cz (www.root.cz)
Informace nejen ze světa Linuxu. ISSN 1212-8309
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.