Pokud se budete zabývat Tk, mohl byste něco napsat o tom, jak v něm správně provádět asynchronní operace?
Kdysi jsem se o něco pokoušel a skončil jsem u třívláknového řešení, kdy v jednom vlákně běžela grafika, ve druhém (a případně dalších) samotný výkonný kód a třetí fungovalo jako dispatcher pro synchronizované předávání dat mezi těmi dvěma vlákny. Ale vůbec se mi to nelíbilo.
Na druhou stranu řešení přes Tk callback funkce mi přišlo také nepohodlné. Člověk se pak stal otrokem toolkitu, nesměl nikde usnout a tak.
No asi to zalezi na situaci co je potreba asynchronne delat. Nekdy si vystacite s callbacky, nekdy s aio, nekdy holt musite forkovat (nebo threadovat). Ten treti thread je mozna zbytecny - data lze predavat i naprimo. Ale to je spis na clanek o multithreadingu nebo IPC nez Tk. Kazdopadne diky za namet, k obojimu se casem prokousu.