Prepojeni na jine cislo - tedy tim i zmena tarifikace pri navazanem modemovem spojeni je hloupost - na technologii jakou pouziva CT to je, Simens EWSD a Alacatel S21. To ze nejaky v uvozovkach "hacker" povidal ze on dokaze zmenit tarifikaci je pekna blbost...
Kdo nekdy videl tyto dve ustredny a delal s nimi tak mne musi dat za pravdu.
Modem se musi odpojit (zavesit) a znovu pripojit. Ztlumit hlasitost pomoci AT prikazu neni zadny problem. Takze pokud mate tonovou volbu (DTMF) Uslysite pouze dve cvaknuti relatka - opojeni a znovu pripojeni - a chvilku vam to nebude posilat data. Jsem si temner jisty ze si toho clovek kery v pocitacich neni prilis zbehly si toho nemusi vubec vsimnout. Nebo to povazuje za rozpadle spojeni (na likach CT to neni neobvykla vec -:) ze pane z CT (mne chodi doma 56k modem 19k2) a pri mam jeste stesti . Takze ho ani neprekvapi ze se modem znovu spojuje (pokud si toho vubec vsimne)...
Pane Poupa
DTMF spojí krátkým zacvrlikáním během 1 vteřiny, což je takřka nepozorovatelené. Nebyl by problém ve spolupráci s Telecomem (pokud by na to přistoupil) zjistit jak k změně počítání dochází. Bohužel na digitálky jsem se nedostal, ale na starších ústřednách jsem zažil tolik totálních "hloupostí", kdy se pak při podrobném zkoumání zjistilo že to hlouposti nejsou. Nevěřím dokud si to pořádně neověřím. To je moje životní zkušenost při práci s ústřednami. A že digitálky dokáží mnohem větší psí kusy než předcházející generace ústředen o tom není pochyb. A že obsluha digitálek má i s triviálními záležitostmi značné potíže mám ověřené osobně. A že do digitálky pořádně "nevlezou" je úplně jisté. Takže se raději držím ve svých úvahách zpátky a nedělám zrychlené soudy z křišťálové koule jako pan Jahoda.
Polášek
To co pisete je pravda DTMF volba je velice rychla to jsem psal uz ja ve svem prispevkou. Vyslani jednoho cisla trva 40 ms + 50 ms mezera takze rekneme ze je to o neco vice - dohromady cca 100 ms takze vyslani deseti cisel trva 1 s. Ale to nic nemnei na tom ze modem musi zavesit a vyvesit a cislo vytocit - takze bez preruseni spojeni to udelat nelze!!! A na tom trvam. Ale jak jsem psal teto mezery si zacinajici uzivatel internetu nemusi vsimnout.
O hackerech keri mneni tarifovani ustreden to patri do zprav na TV nova a od pohadky... Uprava tarifnich informaci napriklad na ustredne EWSD je chranena tak ze ani obsluha nema pravo cist prislusne CDR soubory natoz do nich zapisovat...
V tedo diskuzy nechapu pouze jedno jak potlacit aby pri logovani na jineho ISP nevybehlo okno se jmenem a heslem. Jestli toto jde potlacit - jako ze asi ano. Tak neni co resit.
Zmnena tarifovani uprostred hovoru je proste blbost. Na ustredne EWSD jsem byl na praxi ted ji beru ve skole a znam cloveka ktery ma velmi vysokou kvalifikaci na tyto ustredny primo od Simensu. Kdyz jsem mu to rikal tak se jen smal a rikal to same - to je hloupost. Musi dojit k preruseni hovoru - to je k zaveseni. A dost. Ja uz odmitam diskuzy na toto tema.
Ale stale mne zajima jak lze potlacit to okno ve windwos - to okno co se pta na jmeno a heslo.
Podobnou odpověď očekávám od Telecomu. Ještě jsem ji nedostal - proč asi ? Zatím dostávám jen osobní úvahy lidí od Telecomu pana Jahody a Crhy, nepodložené vyjádřeními techniků od Telecomu. Okna a hesla ve Windovs by mněla být. Zrychlenému počítání v přípaě rozpojení a znovuuzavření snyčky jde celkem snadno zabránit.
Polášek
Nejsem az takovy odbornik na M$ Windows, ale je jiste, ze spousta funkci Win32 API je v DLL knihovne. Existuji funkce, pomoci kterych se lze povesit na volani takove fce (callback). Mam overeno, ze se jedna o fce otevreni souboru/zarizeni, cteni/zapis a zavreni. Z toho usuzuji, ze funkce pro vytvoreni nebo zobrazeni okna tam bude take. Myslim, ze zabranit zobrazeni dialogu prihlasovani se by timto mechanismem nebylo nijak tezke:
1/ Povesim se na systemovou fci otevirani okna
2/ Ve svem callbacku si zjistim atributy zobrazovaneho okna a nastavim je jako minimalizovane nebo schovane nebo ja nevim co a zavolam originalni fci. Okno je vytvoreno, ale neni videt.
3/ Protoze pro znovupripojeni staci zmacnout ENTER, poslu do tohoto okna dve zpravy: Stisk klavesy ENTER a pusteni klavesy ENTER. Probiha pokus o dalsi spojeni.
Jasne ze to neni tak jednoduche, jeste musim nastavit jine cislo poskytovatele, to ale neni problem na okne (editacni pole je take okno), ktereho znam ID, coz se da celkem jednoduse zjistit.
Stale ovsem zustava zahadou, jak si muzete NEVSIMNOUT ukonceni hovoru a jeho znovupripojeni, kdyz mate externi modem na stole, jak mel jeden postizeny v teto diskusi. Minimalne budou blikat ledky, coz se da vzhledem k jejich oblibene cervene barve perifernim videnim velice dobre registrovat, navic cvaknou relatka. Takze mnou popsany postup je sice (teoreticky) mozny, ale chtelo by to sehnat konkretni dukaz ve forme odkazu na prokletou stranku, debugger (autorska prava i na tento typ software ????) a ruku na konektoru tlf pripojky.
BTW: Ve zdrojaku takovych stranek musi byt odkaz na dane Active-X a toto se da stahnout a testovat bez modemu, nebo simulovanim spojeni pomoci dvou modemu.
Zaver: Je to mozne. Chtelo by to od providera ziskat log stranek a najit tu prokletou. Me osobne asi pred mesicem kazdych pet minut (presne pet minut!) padalo spojeni na WOL. Mozna jsem mel stesi. Mozna jsem mel velike stesti.
PS: Ted to asi vypada, ze se zastavam Telecomu. V zadnem pripade! Pouze se snazim dobrat pravdy. Znam par lidi z Telecomu. Maji tam prikladnou disciplinu. Neprozradi vubec nic, i kdyby je na skripec natahovali, takze tudy cesta nevede. Musime experimentovat sami a prijit s hotovym dukazem. Internetu zdar a Telecomu zmar!