Vlákno názorů k článku Proč se Mozille přestává dařit? od brk - Zmínka, že se Thunderbirdu taky nedaří, mi přijde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2011 6:19

    brk (neregistrovaný)

    Zmínka, že se Thunderbirdu taky nedaří, mi přijde lichá. Thunderbird byl vždycky "divný". Používal jsem "ho" v dobách Netscape a pak Mozilla (Suite), protože byl tak nějak jedním vrzem. Po oddělení Firefoxu se z toho stal Moloch, který vizuálně do systému stejně nezapadl a navíc byl náročný na zdroje, protože si v paměti držel znova celé Gecko.

    Dnes už při výkonu současných strojů je jeho náročnost spíše detail, ale vzhled je pořád v systému nekonzistentní. Domácím uživatelům stále častěji více vyhovuje webová verze pošťáka, jak už tady zaznělo a ve firemním prostředí je nepoužitelný. Nedávno byl na Abclinuxu návod, jak na Thundrbird s Exchange. Ještě že mi jakž takž funguje Evolution, protože než se prokousávat oním návodem, tak raději webovou OWA verzi Outlooku. Thunderbird měl své místo v dobách Outlook Express, ale teď už moc nevím, na co by se to dalo použít.

  • 14. 11. 2011 8:16

    to je jedno (neregistrovaný)

    Pouzivam thunderbird 3.1 + lighning. Uz ted se ale snazim prechazet do webovyho gmailu protoze jsem ve virtualu testoval novy thunderbird a nebyl jsem schopen nakonfigurovat ucty. hruza a tragedie. k tomu pochopitelne neustaly problem s pluginy.

  • 14. 11. 2011 9:50

    KapitánRUM (neregistrovaný)

    Thunderbird + Lightning je výborný a používám ho, nemám rád MS Vyhlídku,
    JENŽE...Vyhlídky zákazníků (některé verze) považují e-maily z ptáka za SPAMM a pravidelně končím ve spammovém koši, což mě se*e. Je to chyba Thunderbirdu nebo Vyhlídek zákazníků? To je v tomhle případě jedno, věřím že se jedná o zlomyslnost od M$, ale výsledek je ten, že důležitý e-mail raději napíšu z webového rozhraní, než abych musel zákazníkovi volat "Můj e-mail asi skončil v koši". Na tohle chování si můžu stěžovat tak na lampárně hlavního nádraží.
    Nejsrandovnější situace byla v jedné firmě, kde se tohle chování objevovalo v rámci jednoho Exchange serveru.

  • 14. 11. 2011 10:32

    to je jedno (neregistrovaný)

    to by se musel rozebrat a analyzovat konkretni pripad. osobne na podobny zlomyslnosti neverim, spis bych pragmaticky hledal chybu v smtp serveru. spousta zdejsich ISP se prubezne dostava na blacklisty.

  • 14. 11. 2011 11:14

    Hugo (neregistrovaný)

    Thunderbird používám už dlouho a za webový mail bych neměnil. Webový mail nefunguje offline. No a Outlook je hezký velký moloch na kontakty, schůzky, sdílený kalendář. Ale funkce poštovního klienta jsou pozadu. Spamový filtr? To, co má TB je mnohem lepší? Offline synchronizace pošty? Přehlednost? A když už bych tohle všechno zapomněl, nefunguje na Linuxu.