Vlákno názorů k článku První hra se 100% raytracingem, GStreamer má lepší AV1 i H.265 od LDASCZ - Celkově raytracing teď je totální hloupost rvát na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2019 15:35

    LDASCZ (neregistrovaný)

    Celkově raytracing teď je totální hloupost rvát na karty. Skoro nic to neutahne pak. Hlavně na wow efekt super, ale jinak hráč to vypne a jede na FPS. Raytracing by byla volba dobrá, kdyby karta měla 2x výkon 2080 ti....
    A co se tomu vyjadřovali na foru Unreal Enginu tak se tomu celé forum zatím jenom smálo a bouchalo do stolu.. A to i profesionálů, vývojářů a pokročilý. Odlesky by měl spravovat engine (když to zakomponujete do enginu tak obraz se nemusíš renderovat 2x), kdy dostanete i lepší výsledek. Hlavně, ale raytracing nedělá reálné odlesky. Nikdy jsem neviděl, že by špinavé sklo mělo odlesk křišťálu (viz ta demonstrace na BF). ;)

  • 20. 1. 2019 17:57

    Samuel Kupka

    Raytracing ma zmysel, ale nie pri tomto smiesnom vykone. Ak by sa podarilo naozaj vytvorit poriadny akcelerator, tak by hry zacali naozaj vyzerat skvele. Bolo by mozne pekne kombinovat trojuholniky s proceduralnymi povrchmi, riesit realne objem objektov, realisticku refrakciu svetla, plosne zdroje svetla, "nekonecnu" viditelnost a dalsie zaujimave veci. Ale to je pri dnesnom hardveri iba hudba buducnosti.

    Dnesne raytracing jadra v RTX kartach od nVidia su zly vtip. Je to cisto PR nezmysel, vedlajsi produkt vyvoja akceleratorov urcenych pre neuronove siete. Proste to mali vyvinute, tak to tam napchali, aby mohli vyrazne zvysit cenu a mohli mat nieco pre PR. To, ze sa to neda prakticky vyuzit, to je uz vedlajsie.

  • 20. 1. 2019 21:41

    LDASCZ (neregistrovaný)

    Zeptám se tě na jednu věc: jedeš do bodu B z bodu A. Máš 2 cesty a obě projedeš. Smysl?
    Je to samé s raytracingem... Proč renderovat 2x? Proč nelze udělat cestu na 1 render? Todle třeba řeší v současné době v Unreal Enginu a pravděpodobně se to objeví ve verzi 5. Hlavně raytracing je za 1) HW náročnej (třeba v budoucnu to bude ok), 2) je to hodně drahá sranda... nikdo do toho nepujde. Viz jejich slavné G-sync. Drahé a výsledek stejnej jako u konkurence, kde má levnější řešení kde se podílí mnoho firem naráz. Dopadlo to tak, že si přisvojili tudle věc a označili G-syncem. A těch důvodů může být víc. Ovšem pořád to končí tak, že proč 2x, když můžeš 1?