Vlákno názorů k článku Quake2 od Tomas Crhonek - Autor je nadseny z efektu, ktere jsou prinejmensim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2003 13:12

    Tomas Crhonek (neregistrovaný)

    Autor je nadseny z efektu, ktere jsou prinejmensim 7 let stare -- osvetleni steny od letici strely bylo jiz ve Quake I (prinejmensim) a to byl prosim primy konkurent Duke3D (1995-6, v DOSu). Temahle hrama nikoho na Linux proste nedostanete.

    Dale, hry ve Quake enginu jsou velmi strohe. Mozna je to dano tvurci levelu, ale vse je vzdy reseno texturami na misto polygonu, srovnejte s Unreal enignem nebo Lithtechem (AVP2, NOLF). Jedina zajimava hra, postavena na Quake enginu je podle me Half-Life (ma byt postaven na vylespenem Quake I eng). Quake 2 nevypada realisticky -- na stenach nezustavaji "diry" po strelach ani krev, a fysika rozpadu potvor je takova divna...

    Dale my pripada, jakoby autor clanku videl poprve v zivote 3D strilecku (viz. neni urcena pro slabe povahy). Muzete mi rict, kdo s ctenaru roota nikdy nevidel krev? Ti ostatni (tak 10- let), to stejne nectou. A mimochodem, je krasne ze mate stereo zvukovku (cca. 1990), Q2 (ve Win) totiz zadny prostorovejsi zvuk nenabizi.

    tomas

  • 8. 8. 2003 13:36

    JackC (neregistrovaný)

    tomasi mozna jsi nepochopil ze to neni (jen) o grafice nebo zvuku, ale predevsim o hratelnosti. proc myslis, ze UT2k3 v poctu hracu neprekonal Q3 a dokonce snad ani UT, ktere se i bez velkych dotaci hraje snad porad vic nez UT2k3?
    k idsoftu - jejich herni engine vzdy prinese spoustu novinek a vylepseni a ve sve dobe je vzdy skoro bez konkurence (i kdyz posledni roky je tu po Q3 trosku mezera). Q2 v tom nebyl vyjimkou, neni to tak dlouho co vychazely hry delany v upravenym enginu Q2.

  • 8. 8. 2003 14:15

    Tomas Crhonek (neregistrovaný)

    Ano znam, napr. Star Trek, ale graficky nic moc. Dalo se to hrat, ale nebyl jsem okouzlen (jako napriklad starym Unrealem).

    Sam jsem douhodobej paran UnrTournamentu (prvniho, taky uz 4 roky starej), a jako primy konkurent Quake 3 se to neda srovnat. UT jsem hraval na Cyrix 233 PR na Voodoo Banshe, kde mi Q3 (s podle me daleko horsi grafikou) proste nejel.

    Me IdSoft grafikou (technologii) ohromil naposledy u DOOMa coz je 8 let. Podle me IdSoft ma nyni pocit (i Futuremark -- 3D Mark), ze kdyz je na karte nejaky dalsi efekt (efekt, ne technologie, tak musi byt vsude. Architektura her s pouzitim obycejnych polygonu, textur a svetel vypada daleko lepe (NOFL), nez, kdyz vsude vsechno rotuje, vlni se a zari. Napriklad voda v UT2003 je proste hnus.

    A poucka -- vetsi fps == vetsi hratelnost neplati.

    tomas