Zaujala me tahle veta na lupa.cz
"Facebook si zaplatil celostránkové „omluvné“ inzeráty v klasických médiích v USA i ve Velké Británii. A to prosím v době, kdy Facebook používají dvě miliardy lidí a měl by být schopný zásadně ovlivnit volby."
predovsetkym je to skvely tah. nemozu upriamit pozornost na to, ze to vedia spravit a komunikovat priamo cez socialnu siet. jednoducho problem, nie je v socialnej sieti, to je len nejaky problem firmy. potrebuju to dostat co najdalej od socialnej siete.
Ironie je ze FB tvrdi jak dokaze oslovit 2 mld. uzivatelu, umi cilit reklamu, klasicke noviny posila do minulosti a pod....
ale kdyz chce neco svym uzivatelum zdelit pouzije klasicke novinove inzeraty.
To je logické, ne ironické. Celostránkový inzerát v tištěných novinách má jiný dopad, než když někdo něco dá na (navíc svůj) web. K něčemu je vhodné jedno, k jiným věcem zas to druhé.