"..protože je super" není argument technika (=osoby s min. 95% mozku), ale markaťáka (= max. 5% mozku).
Na technické konferenci bych čekal arguemnty jako "... protože je stabilnější než konkurence", "... protože je rychlejší než konkurence", "... protože má menší spotřebu paměti než konkurence", "... protože máme unikátní ekosystém rozšíření, který u konkurence nenajdete." A podobně. Cokoliv, co zaujme uživatele.
Jenomže nic takovýho už nemají, tak musí produkt zabalit do marketingové mlhy suprovosti. To je tak, když se někdo vzdá unikátnosti, ořeže co má navíc proti konkurenci, experimentuje s kravinama který nikdo nechce a nakonec je zahodí. Nakonec zjistí, že nemá na prezentaci reálný argumenty a sám sobě lže, aby si ospravedlnil, že maří svůj omezený čas na nesmyslným projektu.
V to nedoufej, hlavním kritériem je míra osobní averze. A jestli sis někdy dovolil napsat cokoli, co mohlo vůči Widnows vyznít byť jen neutrálně (nedejbože dokonce něco pochválit, to je tady rovno svatokrádeži), máš to jasný a očekávej ve tři ráno pod okny dav s pochodněmi v rukou.