Ten Mandelbrot me dost zajima. Sam jsem vytvoril M-set v asm pomoci klasicke fx-point aritmetiky 16.16, ale pod 130B jsem se nedostal (fp je o neco delsi). Hudba je pro Adlib?
Tak jsem kecal, toho Mandelbrota se mi ve finalni verzi podarilo stlacit ze 130 na 117 bytu, akorat je na dvou mistech pixmapy videt chybny vypocet ve fixed-point. Niz to asi nepujde.
mandelbrot is possible jede v doublech, takze zoomuje az do takove hloubky kam staci presnost doublu, intoveho bez zoomovani jsem mel na neco kolem 60 bajtu ;)
hudba je adlib.
To me docela zajima. Vzhledem k tomu, ze jen nahozeni grafickeho rezimu, na konci cekani na stisk klavesy, zhozeni grafickeho rezimu a navrat do DOSu (retn, ne int) zabere 15 bytu, tak je to stlaceni na 45 bytu dost dobre (dalsich sest bytu pro nastaveni ukazatele do obrazove pameti, i kdyz mozna vynulovani DI neni potrebne).
Uz jsem nenasel zdrojak, ale staci disassemblovat http://pouet.net/prod.php?which=1843
Asi jsem do tech 60 nepocital nastaveni modu a esc. Vzniklo to tak ze kamos napsal na 200 modrou vlnici se placku a chtel ji releasnout; mne to nedalo a do mista kde pocita barvu pixelu jsem bez jakychkoliv uprav cut&pastnul svuj kod na animovanou julii. Vim ze to pak melo jeste slabe nad 256. Zajimay je ze po onom brutalnim cut&paste julie se na placce rozvlnil mandelbrot :) (stacilo nekde prohodit registry)