Presne to som siel podotknut. Na jednom mieste autor vypichne, ze porusuju MIT licenciu, lebo nezverejnuju zdrojak, o 10 riadkov nizsie pise, ze opensource nemusi byt bezpecny (nemusi, ale z tohto pripadu to nijak nevyplyva).
Mimochodom, to, ze ma ten snap 138.8 MB je normalne? Mam pocit, ze ta hra je doslova par stovak riadkov v js a nejake css...
A druha vec: to, ze na snap store pise "License Proprietary" ale licencia sa neda zobrazit a precitat, je kvoli google cache a nezachovani linkov, alebo je to aj v tom snap store normalna vec?
> Mimochodom, to, ze ma ten snap 138.8 MB je normalne? Mam pocit, ze ta hra je doslova par stovak riadkov v js a nejake css...
Snap store nepoznam, ale toto je normalne. Snap a Flatpack stavaju na tom, ze sa vsetky zavislosti pribalia k aplikacii. Takze ak je nieco postavene nad html a js, bundluje si cely wenbbrowser.
To není pravda (u obou). Flatpak úplně od začátku používá runtimy a člověk musí přibalit k aplikaci pouze věci, které chybí v runtimu. Runtime je potom mezi aplikacemi sdílený. U snapů dřív platilo, že člověk musel přibalit všechno, ale už nějaký čas mají podporu tzv. base snapů, což je taková obdoba runtimů.
Reagoval jsem na tvrzení: "Snap a Flatpack stavaju na tom, ze sa VSETKY zavislosti pribalia k aplikacii."
Což prostě není pravda.
Jinak co se týče runtimu s Electronem, tak jeden udělal Endless, který svůj systém cílí na slabé počítače a spotřebu zdrojů řeší hodně. Nicméně obecně si Electron balí aplikace prakticky vždy, bez ohledu na to, jestli jsou distribuované přes Flatpak nebo třeba RPM prostě proto, že jsou optimalizované na konkrétní verzi.