Zajimalo by me, jak je to s tou realisticnosti mysleno. Jestli pri tvoreni auta zadavam jeho teziste, hmotnost, druh brzd, pneumatik atp. a vzhledem k temto a dalsim udajum to auto jede, a nebo to ma ve skutecnosti jedno auto, ktery jede sice realisticky a vsechny ostatni jezdi uplne stejne. Jeste jedna vec, jak je to s modelem poskozeni? Nabouram a urazim si kolo??? To asi bych uz chtel moc, ze?
Tohle hráli kluci u nás ve škole, a vypadalo to, že se baví (oproti raceru),
slušný, vzhledem, k tomu že jsou rozmazleni hrami jako poslední NFS nebo Juiced...
(které do školy také dotáhli a i přes to hráli VDrift :)
Hrajou si na tvrďáky, že umí vypnout aktualizace we widlích a udělat
pseudo odbornou recenzi na hru (podle výchozího nastavení grafiky a hratelnosti = výchozí rozložení kláves a náročnost levelů :)