Už mě moc nebaví opakovat se pod každým dílem téhle stupidní story, ale pořád mi není jasné, proč se autor předem zeptal dodavatele a výrobce na možnost dodání NB bez OS, ale vůbec ho nenapadlo informovat se předem na možnost vrácení OS a refundace. A to přesto, že předem věděl, že ten OS chce vrátit.
Celé je to prostě o troubovi, který zcela vědomě a záměrně koupil zajíce v pytli a teď fňuká.
Díky za názor, odpověď na vaše "proč..." najdete zde:
http://www.root.cz/clanky/vraceni-windows-prohral-jsem-bitvu-valka-pokracuje/nazory/424368/
a související např. zde:
http://www.root.cz/clanky/jak-jsem-se-pokousel-vratit-ms-windows-boj-zacina/nazory/424175/
Mě přijde, že předchozí příspěvek je víc než jenom o troubovi. Je o člověku, který má usilovnou potřebu nadávat někomu, kdo si koupil výrobek a postupuje přesně podle návrhu licenčního ujednání. Součástí návrhu je i nabídka, kterou on využil.
Nadávat zákazník za to, že využívá nabídky prodejce ve spolupráci s Microsoftem, mi přijde podstatně hloupější než to, co zákazník dělá.