On toho jeste nenechal:o) OMG. Zacinam si myslet, ze nejvetsi pitomec neni ten autor clanku, ale support ACERu.
Komunikace mela probihat profesionalneji, napriklad:
A) chtel bych vratit Windows v notebooku
B) NE. (TECKA!) zavrit incident a dal se nevyjadrovat .....
Nebo trochu zdvorilej
A) chtel bych vratit Windows v notebooku
B) system je soucasti sestavy, nelze jej vratit, uzaviram ticket jako nepredmetny
Nebo trochu jizlive:)
A) chtel bych vratit Windows v notebooku
B) OK, cenu systemu jsme vycislili na 0.00,- Kc, poslete cislo uctu, na ktery vam penize vratime
Vsechno ostatni je jenom srani si do hnizda a podporovani podobnych individui. A to se vsadte, ze ted se vyroji dalsich 10 blbecku co budou chtit system vratit. A je zcela jasne, ze je poslou do prdele, nicmene to ve svetle prvniho pripadu bude vypadat divne, takze se ACER jenom a pouze poskodil. A jeste mu vratili prachy, to tam musel mit ten clovek zname ne??? No, na druhou stranu muze jit o KOMPLETNI VYMYSL! Neverim, ze by se kdokoliv z tech organizaci, kterym psal, obtezoval tak obsahlou nebo vubec jakoukoliv odpoved psat:)
- Dobry den, chtel bych koupit tohle auto
- OK.
...
...
za mesic
- hele vole, chtel bych vratit tyhle kola, ja tam nechcu nejake komercni micheliny ... na tady je mas, vrat mi za ne prachy
- triiisk, jedna z leva, druha od zdi .......
1. Ano, ale s tím, že možná budete muset plnit další podmínky. Pokud někomu něco nabídnu s tím, že si v případě pokusu o přijetí nabídky mohu říct o plnění libovolných dalších podmínek, je to skoro jako bych to nenabízel.
2. Z některých rozhodnutí soudu zůstává rozum stát, to je pravda. A v případě EK zvlášť.
3. Leda tak vrátit notebook, pokud prodejce/výrobce nesvolí něco jiného.