Reklamu v seriálu jsme samozřejmě nabízeli dalším firmám, včetně Google, ale zájem měl jen Microsoft. Ostatní odmítli, jejich škoda.
V každém případě to jako obvykle nemá žádný vliv na obsah, autor při psaní nevěděl o tom, kdo bude mít v seriálu reklamu. Jednání probíhala do poslední chvíle před vydáním.
je fajn, že je microsoft partnerom. znamená to peniažky na dobré veci. nemôžem ale nepovedať, že IE považujem dlhodobo za šmejd a aká je súčastná verzia, to neviem, pretože ju nemôžem ale len nainštalovať či skúsiť z livecd.
ak viem robiť bez problémov s chrome/firefox/opera bez problémov a vždy keď skúšam IE, tak si trhám vlasy... tak je asi niečo zle.
Dává to smysl. Ona je to vlastně opravdu jen reklama, kterou si dotyčný koupil do toho konkrétního obsahu. Dává mu to možnost cílit přesně na konkrétní uživatele - v tomto případě o lidi se zájmem o web a prohlížeče.
Máme přísné interní pravidlo, že si nenecháme zasahovat do obsahu. Nikdy a nikým. Občas se stane, že třeba obchod přijde s dotazem, že potenciální zájemce o takovou spolupráci chce třeba do seriálu o Androidu dostat svůj mobil a jestli bychom mohli různé příklady fotit na něm. Ovšem je na nás, zda takovou věc chceme a má pro nás smysl. V případě toho mobilu jsme třeba zrovna souhlasili, i když nakonec ta firma couvla. Bylo by to ale pro nás přínosné, měli bychom na focení nejnovější přístroj známé značky.
Nikdy ale nikdo nevidí obsah dřív a nemůže do něj zasahovat.