Mozna by bylo zajimave nekde uvest, jakou to ma licenci. Ale jak tak koukam, tak ji ani na jejich strankach nevidim.
Po kratkem vyzkumu to vypada takhle:
data: licence neznama
engine: warez (neplatna licence, nemozna kombinace licenci)
Multiplayer tiež má svoje úskalia a zďaleka nie všetky žánre hier sa dajú poňať ako multiplayer. Navyše existujú ľudia a nie je ich málo, ktorí necítia potrebu si merať sily s ďalšími ľuďmi.
Nevim kde vzal autor originalitu - vzdyt je porad na jedno brdo, snaha o maximalizaci reality scen z tehle hru zas kape az to hezky neni. Po precteni uvodu jsem si rikal, ze se zas objevila zalezitost jako byl wolfenstein3D a on ma autor vanoce z toho, ze se muze strilet na zahradce se slunecnicemi namisto poskatastrofalni krajiny.
Proste a jednoduse, dobre hry uz se nedelaji, ale nastesti existuje dostatek tech starych. Dneska je to primarne o uzasnem designu, bajecne milionhlase muzice, hratelnost je nekde v brdickach a doba, kterou clovek u hry stravi se rok od roku zkracuje. Priznam se, ze zadna hra, ktera vysla od konce devadesatych let, me nezvladla bavit vic jak den cisteho casu, zato s takovym UFO:Enemy unknown, DuneII, Might&Magic III, IV, V a nadseneckym dodatkem Swords of Xeen ci wolfensteinem 3D (a predevsim spear of destiny) uz jsem stravil s kazdou tydny ci mesice...