jen malá kverulace - kolik námahy by stálo nedávat obrázky jako zde v jpeg, ale v png ve 24 b nebo i 8b paletě? v jpeg s takto nastavenou kompresí je to horší jak v digi TV :-(
Ak nechceme aby sa vertexy pohli pri extrude, stačí stlačiť 0 (numerickú). To spôsobí, že sa vertexy posunú o nulovú dĺžku. Inak sa môže stať, že myšou nepatrne pohneme a všimneme si to, až keď bude neskoro.
Nebo jenom kliknout pravym myšítkem. A ještě jedna připomínka: je dost divný mluvit o vertexech a bejt při tom v edge select módu. Přece jenom lidi sou radši když viděj o čem je řeč...
Zdravicko vespolek. Tento serial se mi moc libi a je to urcite jeden z nejlepsich clanku na Rootu v posledni dobe. Nechci tady s tim moc otravovat, ale mozna by stalo za doplneni, ze face = stena a vertex = vrchol. Tak je to aspon v cestine a tak jsme se to ucili ve skole v geometrii. Ono to sice bylo pekne popsano v minulem dilu, ale podle meho nazoru tam chybi toto male detailni vysvetleni.
Jinak drzim palce a dekuji za serial.