Na Linuxu už kamarád úspěšně používá Python bez GIL, takže má plný výkon v multithreadingu v jeho RTS hře. Na Windows mu to zatím rozchodit nešlo, ale Python je velmi vyvíjený jazyk, takže je to jen otázka času.
Jenomže o tom jsem nepsal. Vy byste možná mohl více číst. Pak byste možná byl schopen pracovat s kontextem, že. A až GIL nebude v mainline Pythonu, vzbuďte mě. Dík. Těším se na to fakt už těch patnáct let.
Pythonových prostředí můžeš mít, kolik chceš. Nejseš závislý jen na jedné variantě. Navíc pokud z toho uděláš EXE (nepotřebuje Python v systému), tak už je to úplně jedno (máš nad tím plnou kontrolu).
RTS = Real Time Strategy. Prostě hra, kde se přepočítávají všechny jednotky. Python použil pro prototyping, a pak už u něj zůstal. S no-GIL mu to jede rychle, zatím teda jen na Linuxu (na GIT stránce vidím, že i Mac je ok), jen Windows se musí dodělat.