Tu rybu jsem nedelal (standardni scena POV-Raye), ale treba tank o zhruba stejne slozitosti byl hotovy za zhruba ctvrt hodiny. Nejvic casu me trva nastaveni kamery. Ta ryba neni moc slozita, hodne dela textura, ktera "doplnuje" povrch. Neco podobneho si ukazeme pri vysvetlovani bumpmappingu.
Diky za naprosto vyjimecny, skvely a ojedinely serial.
Kdysi davno v dobach 286 se mi Pov-ray dostal do ruky, ale tehdy jsem nemel patricny vykon stroje a ani trpelivost, nicmene dnes pouzivam pro modelovani ruznych veci prave Pov-ray ve spojeni s Kpovmodelerem a nemuzu si ho vynachvalit, zvlaste pak jeho uzasne matematicke funkce...
Diky a tesim se na dalsi pokracovani, ktere me jiste osvetli dalsi zakouti Pov-raye...
Pamatuju, jak v jedne cernobile grotesce byla kniha "20 let kovbojem za 20 minut" ... a vzhledem k tomu, co jsem o SAPu slysel (a dikyky bohu za to, ze jen slysel), by tahle kniha byla urcite o dost uspesnesi :-)