Reklama? Předpokládám, že Ondřej právě nechtěl propagovat jednu značku, proto jich uvedl víc. Reklama se dělá zásadně na jeden vlastní produkt, těžko budete v reklamě zmiňovat konkurenty.
Naprosto standardní postup je, že pokud nechcete nikoho konkrétního protežovat, uvést víc značek. Tím jasně dokážete, že nejde o reklamu. Ondřej to ve zprávičce udělal výborně, děkuji mu za to.
Sám používám Knot a NSD.
„Měl napsat?“ Říká kdo? Je to zprávička na Rootu, ne oznámení NBÚ o ohrožení státu. Nevidím nic špatného na doporučení použití alternativy. A ano, až bude v Knotu díra jako kráva, kterou se nepodaří rychle opravit, tak ať je tam napsáno, že je možné použít (třeba i dočasně) alternativu.
Je to stejně praštěné jako se vztekat, že když nejezdí metro, dělají novináři reklamu tramvajím a autobusům. Informační servis = každá relevantní informace navíc je plus pro čtenáře.