Tady je názorná ukázka že k tomu aby něco vypadalo dobře postačí i obyčejná bump mapa a o zbytek se postarají stíny, světa, volumetrika a reflexe atd.. Na co tesselace, na co parallax, relief mapping atd.. ? :-) Jde vidět že když mají modely dobrou geometrii, scéna je dobře rozdimenzovaná a navržená dokáže to udělat divy :)
Ano na zobrazeni hranatejch domu na miniaturnim display to opravdu staci
Pravda je ze spousta her se da stylizovat do hranatyho cartton stylu, ale ne u vseho to vypada dobre
Ale pravda ze tohle je udelany hezky, ac teda v porovnani s PC grafikou tak 10-15 let pozadu, ale jako ukazka vykonu a pokroku techdla malejch zarizeni dobry
Před 10 lety by příspěvek vypadal: Tady je názorná ukázka že k tomu aby něco vypadalo dobře postačí Gouraudovo stínování a o zbytek se postará bilineární filtrování, z-buffer atd.. Na co bump mapping, stíny, volumetrika atd.. ? :-) Jde vidět že když mají modely dobrou geometrii, scéna je dobře rozdimenzovaná a navržená dokáže to udělat divy :)