ASUS si může říkat co chce, ale v ČR ani celé EU nelze takto o záruku přijít. Stejnou věc tvrdilo cca před rokem i HTC a stejně jsou nuceni odemknutá zařízení k reklamaci přijímat. Např. pokud odejde display nebo něco jiného, co nemá se zásahem do softwaru nic společného, ASUS má smůlu a zařízení v záruce prostě musí opravit. Žádnou smlouvou se totiž zákazník nemůže připravit o svá zákonem daná práva, taková část smlouvy je jednoduše neplatná.
Jsem přesvědčen o tom, že nemáte pravdu. Výrobce resp. prodejce neodpovídá za vady způsobené nesprávným používáním výrobku. Asus tím o žádná zákonná práva zákazníka nepřipraví. BTW display vám může odejít i vaším špatným firmwarem. Záleží na typu závady. Např. prasklý pant do záruky půjde. Sotva ale elektronika, pokud bude její funkcionalita záviset na firmwaru.
Jsem přesvědčen, že má pravdu a bylo by dobré, kdyby se lidé naučili znát svá práva. "Žádnou smlouvou se totiž zákazník nemůže připravit o svá zákonem daná práva, taková část smlouvy je jednoduše neplatná." je prostě pravdivé.
Takže tím, že si člověk odemkne bootloader pomocí nástroje, který vyvinul sám ASUS, nemůže přijít o záruku.
Nahrání jiného firmware je ale už jiná písnička, tam už se o nějaké částečné ztrátě záruky dá hovořit. Ale nahrání je až druhý krok.