vidite to vsichni spatne. kdyby nekdo vas pracoval v reklame, tak by jste (po vsech tech skoleni, motivacnich seanci, morning standup ovation, ...) vedeli, ze konzumentovi je treba se podbizet a dat mu to, o cem ani jenom netusi, ze potrebuje.
a jak toho docilit? upoutanim pozornosti ... jak ho upoutat? vyrazne!
takze blikani, kriklave barvy, podsouvani 'kotvy' do jeho zorneho pole (ze se to deje prekryvanim obsahu je jenom nahodny vedlejsi efekt, vzdyt ten obsah tam je stejne kuli reklame), zvukovymi efekty (cim hlasitejsi a hulakajici, tim lepsi - vid zeleny mimozemstan), samozrejmosti je video, protoze to je to nej, co reklamni prumysl dokaze vyprodukovat.
a neni to jenom na netu - je to v rozhlasi i v tv.
a reklamni agenti a tvurci reklam taky z neceho musi zit.
takze laskave si zapiste za usi: je zakazane blokovat reklamy!
(konec ironie - kdyby nahodou to nekdo bral vazne)
A proto kdyz se rano vzbudim dam si Nescafe a Bebe dobre rano, pak jdu vysmaty do banky kde mi nabidnou uz po milionte nejaky skvely uver, v praci pouzivam zasadne toho spravneho operatora, ktereho musim mit kvuli rodinnym gigabajtum i doma a vecer usinam s Always abych nemel nahodou mokre sny...