No, nevím co ten film má o Blenderu dokazovat.
Pohyby postav jsou nedokonalé, i v některých ubohých hrách na konzolích jsem viděl věrnější animaci. Vzhled okolního prostředí je místy hodně zoufalý a nedá se srovnávat ani s 5 let starými komerčními technologiemi (vlasy, srt, otisky ve sněhu). Osvětlení scén opět připomíná staré pokusy a s dnešním standardem je nesrovnatelné. Výsledek je vyloženě špatný a kdybych klientovi předal takto vypadající vizualizaci projektu, tak už si v oboru neškrtnu.
ps. nehodnotím film ani jeho děj, jen technickou realizaci.
Jo, celkem souhlasim. Je tam dost mizerna fyzika (gravitace), celkove se me zda ze ty akcne slozitejsi sceny jsou odflaknute a ty kde je akce minimum ale vizualne jsou bohate (textury, detaily) toho ziskali vice.. u toho predchoziho filmecku se zajicem jsem si takovych prehmatu nevsiml. Me treba hodne vadi scena s odletajicim drakem, ktery je podstatne vzdalen ale porad zustava ostry - vcetne popredi, pritom kulisa v podobne dalce jiz rozmazana je..