Vlákno názorů k článku
Blokátor reklam AdBlock Plus začíná prodávat reklamy od klokan - Od AdBlocku je tohle absolutní volovina, nejpravděpodobnější výsledek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 9. 2016 12:17

    klokan

    Od AdBlocku je tohle absolutní volovina, nejpravděpodobnější výsledek bude, že uživatelé ztratí důvěru v jejich produkt. Navíc samozřejmě dalším logickým rokem nemůže být než nabízet inzerentům službu "premium", tj. reklamy, které nebude možné zablokovat.

    Uznávám, že web úplně bez reklam není realistický, budiž. Když ale vidím, kolik energie a peněz věnují snaze ty reklamy procpat k uživateli za každou cenu, říkám si, co kdyby místo toho zaměřili své úsilí na produkci reklam, na které by se člověk CHTĚL dívat? Kdyby taková reklama byla třeba vtipná, zajímavá, poučná apod. a zároveň samozřejmě propagovala příslušný produkt, lidi by nepoužívali tolik blokátory, naopak by si takovou reklamu (a tedy i jméno firmy, produktu atd...) spíš zapamatovali a třeba i přeposlal kamarádům.

  • 14. 9. 2016 12:35

    Petr M (neregistrovaný)

    Asi tak. Jenomže kreativci v reklamě většinou
    - o produktu vědí kulový
    - o zákazníkovi vědí kulový
    - nemají žádný nápady
    - nemají žádnou soudnost
    - znají jenom tři způsoby, jak upoutat pozornost - překrytí monitoru, řev na plný kule a stroboskop

    A navíc se často snaží prodat naprostý nesmysly, co nemůžou už z principu fungovat... Třeba přípravek na provonění prádla, který se před praním dá do bubnu, během předpírky odteče do kanálu a kdyby se náhodou na prádle něco chytlo, tak se o to hlavní praní postará. No není ta protivná blond kráva o to otravnější???

  • 14. 9. 2016 14:15

    potenciální epileptik (neregistrovaný)

    To od nich není volovina, ale jasná strategie: vytunelovat firmu, tj. krátkodobě vydělat co nejvíc, a pak to zabalit. Vydělané peníze investovat do nějaké další levárny.

  • 14. 9. 2016 17:11

    j (neregistrovaný)

    Tvle, videl si uz nekdy nejakyho marketaka? Posledni lopata v pankejtu u silnice ma IQ o rad vyssi. A jestli chces test, tak se projed po libovolny vypadovce z praglu, a cestou sleduj bilboardy. A pocitej, celkem, a u kolika si behem prujezdu aspon pochytil, co ze se ti to snazej natlacit.

    Hele, onehda sem se slozil smichem, marketacka si zacalovala pozici na googlu, a pak prisla brecet, jak to, ze tam tu reklamu nevidi ... mno ... firma pouzivala nemecky IP, a ona zacalovala pro zobrazovani v CR ... ;D. Ale asi hodinu to nechtela pochopit a porad mlela neco o tom, ze ji to blokuje IT.

    Ale kdyz jim navrhnes, ze by trebas zakaznikovi mohli dat gratis kafe, coz by jednak fungovalo a druhak vyslo levnejs ...

  • 15. 9. 2016 1:46

    Sten (neregistrovaný)

    Naopak si myslím, že to má smysl. Většině uživatelů vadí agresívní reklama (obrázky vložené do článku, reklama ve videu, nedejbože flashová animace), textová reklama mimo článek je třeba dostatečně neinvazivní, že většině uživatelů nejspíš nevadí. A zrovna AdBlock má dobré statistiky toho, co jeho uživatelé blokují a co už ne, a může tak pomoct s tvorbou neagresivní reklamy, kterou uživatelé budou akceptovat. Firmy utratí budget na reklamu, AdBlock vydělá, uživatel ignoruje. A všichni budou spokojeni :-)

    Ale samozřejmě je možné, že AdBlock bude chtít své postavení zneužít. Nicméně by tím velmi rychle skončili bez uživatelů, a to snad moc dobře ví.