„Společnost Cetin … odstoupila od Velkoobchodní smlouvy z důvodu neplacení“
Takže potvrdili problém s placením.
„k datu 31.10.2022. Bohužel bez dalšího přistoupila dne 5.10.2022 i k jednostrannému kroku a to přepojení zákazníků do své sítě.“
Tady je to IMHO tvrzení proti tvrzení. Podle Cetinu to chápu tak, že výpovědní lhůta skončila 5. 10., a že do konce měsíce nabízejí připojení zákazníkům na vlastní náklady v rámci zachování dobrých vztahů. Podle 365i to zní, jako by Cetin udělal ono přepnutí předčasně.
„V současné době probíhají jednání s dalšími partnery o zajištění provozu. Naší prioritou je zachovat kvalitu a cenové podmínky a v případě ročních plateb zároveň zajistit plnění dle uhrazené faktury.“
Fajn krok, jen by mě zajímalo, z čeho to chtějí zaplatit, když měli problém platit včas Cetinu.
„Tento jednostranný krok, nás mrzí. Společnost 365internet se nikdy nevyhýbala svým závazkům, po celou dobu jednání jsme hradili část faktur.“
V „část faktur“ asi bude zakopaný pes…