No, v principu je to fajn. Jenže zdravotnictví je zrovna obor silně navázaný na lokální prostředí. Legislativa, číselníky léků, číselníky zdravotních úkonů, komunikace se zdravotními pojišťovnami, komunikace s různými laboratořemi apod. To vše se navíc průběžně mění, nestačí to nakonfigurovat jednou nafurt. Takže mám obavy, že pro podmínky v ČR je to mimo mísu.
Škoda, že pro ČR je to nefunkční... s prominutím u nás je bordel (pojišťovny hlavně, který jsou dokonce už na prahu zákona a s prominutím serou na vše, ale ty se nesmíš zpozdit s platbou!)...
Jenom já čekám už 4 měsíc na vyplacení trvalých následků... Nejdřív to bylo, já to zapomněla, pak 2x za s sebou dovolená, pak to zkrouhli a jejda znova dovolená... (Kooperativa)
Souhlasím sice v tom, že v ČR je zmatek (=bordel), ale co mají prosím Vás společného zdravotní pojišťovny (tzn. třeba VZP, ČPZP, VoZP...) a plně komerční pojišťovny, které nabízí nějaké úrazové pojištění (např. ta Kooperativa)? Tedy kromě toho, že v obou typech pojišoven může být zmatek (a bordel). Ale jinak mám stejně pocit, že motáte jablka a pomeranče. Dobře, když přivřu obě oči, tak jablka a hrušky...
Jakmile slyším, že je něco dostupné v cloudu, tak vím, proč to nikdy nepoužít. Bezpečnostní riziko čehokoli umístěného v cloudu je navzdory demagogii jeho zastánců násobně vyšší než při lokaci on site. Kdo nechápe, ten by se měl věnovat základnímu hackingu a míře a vymahatelnosti smluvní odpovědnosti.