Ačkoliv souhlasím s tím, že je dobré ochranit uživatele před některými reklamami. Osobě vyloženě nenávidím na webu video reklamy, které se samy spustí a cucají mi už tak omezená data na mobilním připojení.
Na druhou stranu to, že rekalmí společnost omezeuje ve svém prohlížeči, které reklamy ještě jsou OK, a které ne, docela smrdí - může se jednat o nekalé konkureční jednání, kdy nakonec to může skončit tak, že Chrome bude zobrazovat jen reklamy Google a jiné ne, protože "neprošli sítem". Ano jsou definovaná nějaká pravidla pro "správnou reklamu", která si nevytvořil Google sám, ale v nějaké skupině spřátelených firem, ale všechny ostatní společnosti, které se těchto pravidel nedrží, nechtějí držet nebo nemají peníze uzpůsobit poskytované reklamy tomuto "standardu"... mají smůlu, protože Chrome využívá značné procento uživatelů, kteří je budou mít by default vypnuté.
Ano, z pohledu uživatele stále mohou říci, že mi nevadí (čím míň rekalm tím líp), z pohledu tržní regualce je to špatně.