ja neviem co sa cuduje/te , ved to je u M$ normalka ze im to trva dlho ako lačnému srať.
a aj tak nakoniec ako u ostatnych ich produktov vydaju opravu co bude opravovat opravu ktora opravovala opravu opravy opravujucej opravu opravy
Co se divíte? Kdyby to stihli ještě tento rok, tak jim pro tento rok vzroste statistika vydaných záplat, což by si někteří mohli vyložit tak, že to je horší produkt (a tento směšný argument mnoho lidí používá), když se tam musela opravit chyba. :-D
Tak to asi neni zavazna chyba a vubec co tady resite nejakej MS tady to moc lidi nezajima. Sem chodime dozvedet se neco o kvalitnich systemech a ne o nejakych bastlech. :-)
Co dělá na serveru root.cz tato zprávička? Jakou souvislost má s Open Source??? Žádnou. Když budu chtít novinky o Windows, budu chodit na servery zive.cz atd.
Jenze na zive.cz se o teto chybe vubec nedozvite, tam budou jen pet chvalu o tom, jake jsou to vsechno skvele systemy :-). Zde se clovek alespon obcas dozvi neco objektivniho :-). A o zranitelnostech Linuxu root samozrejme informuje take (viz nedavny pripad vmsplice() exploitu), takze to rozhodne nelze brat jako nestranne jednani zamerene na poskozeni konkurence, ale proste jako zpravodajstvi ze sveta operacnich systemu, coz povazuji za on-topic :-).
Neuspechy konkurence vzdycky potesi a neschopnost opravit zaplatu v kratsi, nez naprosto smesne dobe pobavi. :-)
Microsoft na sve uzivatele proste kasle z vysoka. Predstavuji si, co by se stalo, kdyby nejaky vyrobce aut vyhlasil chybu a rekl vsem, ze az do opravy s tim nemaji jezdit a pak na to pul roku ci vice kaslal. Ovsem u Microsoftu je to, zda se, zcela normalni. Ted by to chtelo par radku od LO o tom, jaky ma Microsoft skvely user support.
Co bych k tomu měl říci? Chyba je to nepříjemná, ale údajně extrémně zřídka se vyskytující. Zákazníků pro Home Server je minimum, a produkt se ani nenabízí v retail verzi. A samozřejmě oprava extrémně řídkého jevu je trochu problematická z hlediska QA. To jsou důvody, proč bude oprava až někdy kdo ví kdy. Jestli je to tak dobře? Asi ne :). Jako zákazníka by mě to štvalo, produkt bych reklamoval, a požadoval vrácení peněz.
Tento produkt neni standardne nabizen komercni klientele a sam si o nej asi rekne malokdo. Proto existuje jen zanedbatelny pocet zakazniku MS, kteri by diky teto chybe mohli na MS neco vysoudit, nebo by hrozilo, ze jejich odchodem vznikne MS nejaka vetsi ztrata.
Na druhou stranu plno mensich zakazniku, kteri tento produkt maji, budou donuceni prejit na jiny OS. A nedelejme si iluze, ze to nebude opet neco od MS. Preci jen tohle bude mit malokdo, kdo nemusi - a tak je nejsnazsi cesta upgradovat na plnohodnotnou verzi.
Zaver? Soucasna situace (existence teto chyby) neznamena pro MS nic negativniho, ale naopak se jedna o situaci, ktera jim prinese nejake male penize za upgrade. Na jejich miste bych se take nijak zvlast nepretrhl a hezky pockal, az ti, co jsou ochotni upgradovat, zupgraduji.
PS: komercni klientela jsou firmy a lide, kteri si koupi produkt MS vcetne podpory. Ve smlouve o podpore pak byvaji zakotvene nejake limity vypadku apod. Pri nedodrzeni teto smlouvy hrozi MS penale a jine sankce. Opakem je nekomercni klientela - ti si sice jednorazove koupi licenci, ale podporu bud vubec nemaji, nebo ji maji bez garancni smlouvy. Od nich nehrozi MS nic vic nez to, ze priste uz si produkt MS nekoupi. Toto rozdeleni je velice fadni, ale kdo kdy zazil jednani MS s komercnim zakaznikem, tak tenhle rozdil zna.