V devadesatkach jsem to vytahl az na 20kkm/sezona, ale tady na lonte (Moravsky kras) jsem za 200km dlouhou trasu potkal prumerne tak 20 aut. Smrdely, ale stacilo zadrzet dech, jinak furt prazdna (ikdyz rozbita) silnice a les okolo.
Dneska uz auta smrdi min, ale je jich 20x tolik, fakt nechapu, proc si nejaky vemeno bere auto i na 2 km cestu na tenisove kurty. Do toho se plete kdejaka prestarla lemra na elektrokole, co proste neumi jezdit, a idealne si jeste ucpe hlavu sluchatkama. To pak zlaty auta :-)
Za mne na kole uz leda horskym a do lesa, ale v tech zas prestali kvuli e-milcum uklizet popadany drevo. Takze pesky, v klidu a bez nasirani - jen teda nesmite potkat neukaznenyho coklofila.
Mozna i proto je dnes tolik lidi celej den na kompu, v Call of duty je to uplna pohodicka.
Mne elektrokolo dost pomohlo pri zraneni kolene. Jinak jezdim prevazne na vlastni pohon uz 40 let. Ale diky za hodnoceni mlada lemro.
Jsem taky coklofil ( typ laptop, prenosny pes) a popadane drevo do lesa patri. Stejne jako zaregistrovani zubu prevodu na kladach od Prazaku.
17. 3. 2024, 10:16 editováno autorem komentáře
> fakt nechapu, proc si nejaky vemeno bere auto i na 2 km cestu na tenisove kurty
Říká se, že je to kvůli tomu, že tu nemáme bezpečnou infrastrukturu, a lidi se tak na kole bojí.
> Do toho se plete kdejaka prestarla lemra na elektrokole, co proste neumi jezdit
Aneb jak to hned následující větou demonstrovat. Běda any „přestárlá lemra“ jela autem, běda aby jela na elektrokole. Asi mají sedět doma. Nebo rovnou ve vězení, to by bylo nejlepší.
Ať si klidně chce, ale za své. Včetně nákladů na zničení životního prostředí.
Za normalizace stát ekologii opravdu neřešil. Dokonce na podzim 1989 první demonstrace v severních Čechách byly ekologické, teprve po zmlácení studentů v Praze na Národní třídě se to překlopilo do politické roviny. Rozhodně ekologie patřila k důvodům, proč lidé v roce 1989 chtěli změnu režimu. Také se po změně režimu do ekologie výrazně investovalo a byla to věc, která velmi výrazně pomohla (a možná jedna z mála věcí po revoluci, která neměla žádné „ale“). Takže přirovnávat požadavky na ekologické chování k normalizaci je chucpe.
Takže ať platí za výstavbu, údržbu a provoz infrastruktury, ať platí veškeré škody, které způsobí, ať platí za ohrožení ostatních, které způsobuje – a pak ať si tam klidně jede třeba tankem.