> Nová značka .CZ pak má pomoci především registrátorům s propagací české národní domény směrem ke koncovým zákazníkům.
Bavíme se v tomto případě o logu (.CZ) - podívejte se na tu stránku. Tj. nejedná se jen o nový design loga CZ.NICu, ale o nové logo/značku čistě pro českou doménu přesně v tom duchu, ve kterém o tom píše zprávička.
A proč je potřeba to (cz doménu) někomu cpát? Kdo ji chce, ten si ji pořídí i bez marketingu. A pokud vím, tak nouzí CZ.NIC netrpí… Fakt by to chtělo investovat úsilí to něčeho užitečnějšího.
Možná kdyby jste napsali: „V loňském roce jsme opravili xxxx chyb v programech, které používáte a přidali yyyy nových vlastností.“ tak by ten nejlepší marketing a člověk by si tu .cz doménu hned pořídil radši a věděl, že to má smysl.
Aneb „Člověka soudíme ne podle toho, co o sobě říká, nebo co si o sobě myslí, ale podle toho, co dělá.“ :-)
P.S. o projektech NICu vím, vím, že dělá i užitečné věci, ale mohlo by jich být víc… a pokud něco propagovat, tak tohle.