Tohle není reklama, ale pochvala Dellu od spokojeného zákazníka. Kdysi (1999) jsme kupovali notebooky od společnosti TOSHIBA. Chtěli jsme je koupit s NT4, které celá firma používala. Odpovědí bylo, že to nejde. Když jsme na NT4 trvali, trvala TOSHIBA na nákupu minimálně 5ks najednou, s tím že podpora bude z Německa, protože v ČR NT4 nepodporují.
Samostatnou kapitolou byly opravy. Rozbil se notebook? Přivezte ho na adresu servisu v Praze, a my ho do měsíce dáme dohromady (to velmi potěší, když je člověk zrovna v Itálii). Za tři týdny se pak člověk dozví, že je notebook k vyzvednutí; do klávesnice prý uživatel zřejmě něco vylil, a na to se záruka nevztahuje, takže ho neopravili.
Dell? Nákup bez problému, servis druhý pracovní den, výměna dílů na místě, bez zbytečných problémů typu "no my ale nevíme, jestli vám ten ntb nespadnul na zem, to by záruka HDD nepokryla". Před třemi měsíci jsem si koupil notebook Dell i domů.
ja mam presne opacnu skusenost (vo velkej britanii). kupil som server od dellu s najvyssou moznou zarukou - gold servis alebo podobny shit; tyzden nato v strede prace zdochol, nedal sa ani nabootovat, hoci POST nevykazoval ziadne chyby.
zavolal som customer care, technik prisiel do 2 hodin. technik riesil asi 5 hodin, nic nevyriesil. na druhy den prisli dvaja, nic nevyriesili, trvalo im to asi 3 hodiny. potom prisiel vikend, a v pondelok konecne poslali tretieho, ktory doviezol novy server a napchal tam stare disky.
firma bola 2,5 dna bez servera (100%ny sneakernet), nikoho v delli to netrapilo. po 3 dnoch telefonovania a staznosti sme dostali kupony v hodnote 150libier. tolko ku customer care v delli.
V USA jsme koupili Dell prac stanice, priplatili si servisni benefity a oprava do druheho dne. A presne tak to fungovalo. Jsou drazsi ale do firmy bych nic jineho nekupoval zvlast notebooky.
Kazdy ma evidentne jine zkusenosti. Mne stacily 3 setkani s Dellem a vsechny velmi spatne (dokonce v servisu ani nevedi, ze na boardu je zalozni baterka). Vydalo by to na cely clanek...
Musím se Dellu zastat, ve firmě jsme je používali cca 5 let a bez nejmenšího problému. Servis na serverech vždy odstranil závadu do 6 hodin od nahlášení a NB a PC vždy opraveny následující pracovní den bez jakýchkoliv keců a zpochybňování.