Páni, nechcem byť drzý, ale vaše názory sú naozaj nevhodne podané. To že niečo nepoužívate neznamená že je to hneď automatický zlé. Nieje nič horšie ako spam na sociálnych sieťach, kde sa zatiaľ nenasadzuje žiadne filtrovanie.
XYZ - radšej choď riešiť incidenty keď už nemáš čo konštruktívne priniesť do diskusie ;)
Taky mi to nadšení přijde krátkozraké. Asi jako před 20 lety říkat "super, já mail nepoužívám, zůstávám u faxu, tak ať si tam klidně spamujou". :) Už dnes není možné s některými subjekty komunikovat jinak než na Facebooku. Zatím nad tím můžeme mávnout rukou, ale dlouhodobě lze těžko ignorovat fakt, že o komunikačních prostředcích, které používáme, rozhoduje víc naše okolí než my sami.
Ad „Už dnes není možné s některými subjekty komunikovat jinak než na Facebooku.“
Tím subjektem myslíš nějaké třinácti-patnáctileté holky? Vždyť i ony mají e-mail (třeba na Seznamu, ale mají). Firmy a lidi mají e-mail a telefony, v lepším případě i VoIP a nějaký standardní IM (jabber). Občas se najde někdo, kdo má na svém webu komentáře jen přes Facebook – ale to je jeho problém, tak prostě nekomentuji a hotovo, jeho škoda, že se připravuje o zpětnou vazbu.
Ano, komentáři nebo FB feedy suplujícími RSS a newslettery to začíná a končí to třeba tím, že firmička, umělec, apod. zjistí, že už nepotřebuje web ani mail, protože komunikaci vyřešili levně a efektivně přes FB a tamní komunita jim ke splnění cíle úplně postačuje. Poučka o tom, že zákazník je pán, občas v realitě neplatí.