Velice by mě zajímalo, jak to dopadne s emulací Playstationu 3 (aktuálně je zde tuším jen rpcs3). - jeho vývoj mi přijde dosti pomalý.
K pcsx2 - používám to tuším od nějaké 0.9.6 - je určitě super, že se dostal do verze 1.0, teď by to chtělo zapracovat na nativní x86 64 portaci (která by mohla přinést jisté zvýšení fps). Pak také - kompilovat pcsx2 pod 64 bitovým Ubuntu není moc dobrý nápad - dokonce ani všechny závislosti vyřešit nelze( podle apt-get by to vyžadovalo odstranění ubuntu-desktop a dalších asi 1000 balíků). Štve mě taky, že to chce nesvobodné ovladače ke grafice - to ale musí pořešit někdo jiný. Určitě neuškodí ta optimalizace, kterou jsem u SVN buildů musel oželet :)
Cell hlavně není symetrický multiprocesor. Obsahuje jedno hlavní jádro (které řídí ostatní) a potom další hlavně na zpracování vektorových dat. Z toho vyplívá, že se pro něj programuje úplně jinak než na symetrické multiprocesory. Mislím, že spíš Carmakovi valilo, že to není stejné jako na pc a xboxu.
Ahoj, mám prosbu, nevím kam bych se nato obrátil, ale mám MSI intel core7, Nvidia 2G grafárnu, a 8 giga ram a přesto když si pustím přes PCSX 1.0. Tekkena 4, tak uvodní video běží super, ale když si vyberu bojovníka a začnu hrát, tak postavy jsou jako z pomalého filmu, zkoušel jsem snad přladit vše ale prostě to nejde, nevíte co s tím???Díky