No, on je problém trochu jinde. Dalo by se to popsat asi jako "celé roky uvádíme tento obrázek na prvních místech výsledků pro tento dotaz a lidé na to klikají. Zjevně to tedy je nejlepší možný výsledek pro daný dotaz a tak by se měl vždy ukázat na prvních místech."
Pro některé dotazy pak skutečně výsledek vypadá prakticky nezměněný po celé měsíce, protože nový kandidát je odstrčen až na 48. stranu, jelikož před ním je dost těch "už tolikrát kliknutých". Na druhou stranu to ale obvykle také chci - chci vidět obrázky, které jsou pro daný dotaz relevantní, a to je možné poznat právě podle prokliků v historii. Jindy bych ale rád viděl novější fotky své oblíbené celebritky a ne roky prověřenou klasiku :-) Bylo by fajn, kdyby existoval nějaký přepínač, kterým bych vyhledávači řekl, aby historii "který odkaz byl kolikrát následován" ignoroval.