1) toto sem vubec nepatri
2) zadna krize uz davno neni, je to jen argument pro zamestnavatele a odberatele, podivejte se co se deje v nakupnich centrech… tenhle vikend sem zaznamenal takovej masakr na parkovistich velkych marketu, jake je videt jen tyden pred vanoci… a uprime receno, cela krize je postavena jen na panice a kecech velkych ekonomu jeste vetsich firem, pro to, aby se nabalikovali jeste vic…
Eric Schmidt by měl nahlas říci, že výdaje na reklamu (ze kterých Google žije) nejsou krizí výrazně ovlivněné. Naopak takové maloobchodní tržby ovlivněné jsou.
Když rostou tržby Googlu, může to mít řadu příčin. Například firmy investují do levnější reklamy na webu, protože ve fyzických médiích si ji nemohou dovolit. Také může jít o důsledek změny spotřebitelských návyků; lidé se prostě přesouvají na web, a s nimi i reklama. Růst tržeb Googlu o konci recese moc nevypovídá.