Hlavní navigace

Herní engine Unity plánuje podporu WebGL

19. 3. 2014

Sdílet

Díky technologii WebGL už prohlížeče dokážou provozovat i hry s velmi pěknou grafikou. Podobných her navíc v budoucnu přibude, protože herní engine Unity ve verzi 5.0 nabídne export do WebGL. Na podpoře technologie pracuje firma Unity společně s Mozillou, která patří mezi její největší příznivce.

Tato novinka by mohla značně podpořit také konkurenční Chrome a na něm založený systém Chrome OS, pro které je pokročilých her jen poskrovnu. Datum vydání Unity 5 zatím nebyl oznámen, ale mělo by se tak stát ještě letos. Stejně tak nejsou známy ani technické podrobnosti. Ve videu níže se můžete podívat, že už se vývojářům podařilo rozběhat střílečku Dead Trigger 2 a další hry.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 3. 2014 1:52

    RAII (neregistrovaný)

    Využívání webových technologií na špatném místě v přímém přenosu. Je jedno jak výkone počítače máme, mi ten jejich výkon stejně na 100 procent využijeme...na výrobu tepla, řekl bych.

  • 20. 3. 2014 8:44

    JaGa (neregistrovaný)

    Jo, já posledních patnáct let jenom koukám. Když se podívám co šlo na Amize nacpat na disketu a jak to šlapalo... No hold ta vize Smalltalku totálního odstínění od hardware a to že to běží na všem bez portování je stále lákavá...

  • 20. 3. 2014 11:35

    zbyso (neregistrovaný)

    skutecne je ten vykon WebGL v prohlizeci tak nizky? ja si to rozhodne nemyslim, jelikoz jsem s tim jiz mel tu cest pracovat na urovni javascriptu a tvorby vlastniho engine.

Byl pro vás článek přínosný?